2010. március 17., szerda

Igazából apa: sztárinterjúk a Zsenge-méten!

Szepi kollégánk szorgosan kérdezgette a szereplőket. Kaszás Géza elmondta, hogy emberibb város Kecskemét, mint a lakóhelye. Kamarás Ivántól azt is megtudhatjátok, hogy Los Angelesben próbál szerencsét. Scherer Péter pedig azt üzeni Budapestnek, hogy van mit tanulnia Kecskeméttől.



Interjú Kaszás Gézával
















- Milyen hangulatban teltek a forgatási napok?
Kemény munka volt. Most ezt producerként is mondom. Egy forgatási nap elindul, akkor tudni kell előre, hogy minden rendben van, minden alkalmatos ezköz, amit aznap használnunk kell, ott van a forgatás helyszínén.  Elég komoly, nagy odafigyelést és alázatott követelő munka volt. Irigylem színész kollégáimat, hogy ők a szereppel voltak leginkább elfoglalva és mindenki építette saját figuráját. Jó volt látni, jó volt átélni, hogy bíznak ebben a könyvben és az alkotókban, hogy ebből érdemes filmet csinálni.

-Volt-e pihenésre ideje és, hogy városunkat jobban megismerje?
26 forgatási napról beszélünk, ennyit voltunk itt, de nem egymás utáni napokról van szó. Figyeltünk rá, hogy ha napi 12 órát dolgoztunk, utána legyen elég idő pihenni.  Az éjszaki forgatásokra pedig újabb szabályok vonatkoznak, ez borzasztó fontos. Nyilván volt egy kis idő átélni Kecskemétet. Felvenni azt a ritmust, ami Kecskeméten van. Megmondom őszintén, sokkal emberibb, mint amibe odahaza élek. Jóeső érzés volt itt Kecskemét városlakóival együtt lélegezni. Jól éreztük magunkat.

-Volt-e olyan színész, akivel először dolgozott együtt?
Scherer Pepével ebben a filmben találkoztunk és dolgoztunk először együtt. Kamarás Ivánnal már volt közös alkotásunk, első filmünk amin együtt dolgoztunk az az Európa expressz című nagysikerű krimi volt. Vele például közös mesterünk van. Pepével pedig nagyon hamar közös hangot találtunk. Szerintem jó páros voltunk, köszönöm neki, hogy jól alkalmazkodott azokhoz a körülméynekhez, amit én is jelentettem számára a filmben.

- Mik a jövőbeli tervei?
Színész vagyok, a színházat nem tudom kifelejteni. Színházi tervek is motoszkálnak bennem, de nem tudom a filmezést most már feladni. Filmgyártóként is szeretnék tovább dolgozni. Vannak tervek az egészen kicsiktől az egészen nagyokig, úgyhogy meglátjuk, majd a sors melyik forgatást teszi lehetővé. Az biztos, hogy filmet fogok még csinálni.

Interjú Kamarás Ivánnal
















- Milyen volt Kecskeméten forgatni?
Nagyon jó volt! Kedves, helyes, nyitott városnak ismertem meg a kecskeméti embereket. Rendkivűl jó élmény, talán életem egyik legjobb forgatásának mondhatom.

- Milyen tervei vannak a jövőre nézve?
Van szó több dologról is. Jelen pillanatban április 4-én vissza megyek Amerikába, Los  Angelesbe, mert ott voltam az elmúlt 4 hónapban. Van még ott lehetőségem, dolgom.

- Kinek ajánlja a filmet?
Mindenkinek, aki szeretne egy felhőtlen jó szórakozást magának. Aki nyitott egy ilyen kedves közönségfilmre, ami inkább romantikus vígjáték kategóriába sorolható, aki szereti a magyar színészeket és kíváncsi a filmre.

Interjú Scherer Péterrel















- Hogyan érezte magát az itt eltöltött idő alatt?
Figyelj én tényleg jól éreztem magam megmondom őszintén. Nagyon kedvesek voltak az emberek. Tetszik, hogy a város szinte egy sétálóutca. Üzenem a többi magyar városnak, főleg Budapestnek, hogy ezt el lehet tanulni. Én nem vagyok egy autópárti, noha van  kocsim, nagyon tetszik, ahogyan ez meg van oldva. Nagyon jól éreztem magam.

- Milyen hangulatban teltek a forgatási napok?
Nézd ez munka, tehát minden ilyen forgatés melós. Egy romantikus vígjáték esetében nem  arról van szó, hogy vérbe fürdik mindenki  reggeltől-estig. Alapvetően ez egy jó hangulatú munka volt. Remélem ez a filmen is látszódni fog.

- Vannak-e filmes tervei?
A film mindig úgy jön, mint a derült égből a villámcsapás, ami egy jó fej villámcsapás. Most ebben a percben benne vagyok egy televíziós filmben, ami Budapesten forog BULVÁR címmel. Két napot forgattam és még egy napom lesz benne, így összesen egy 10 nap alatt leforgó kisebb költségvetésű televíziós film. Remélem nyáron megcsörren a telefon.



Tetszett a cikk? Ajánld másoknak is!
Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasdhoz Add a Twitter-hez

4 komment:

Névtelen írta...

Nagyon jó vagy Szepi, köszönjük, hogy feltetted nekik ezeket a kérdéseket! Nagyon jók a képek is, és megcsináltam a citromos sütit. Hát az valami fantasztikusan finom. Imádlak érte, csak így tovább és várjuk a további cikkedet!

Névtelen írta...

Ügyes vagy Szepi!
Várjuk a többi cikked!!!

Névtelen írta...

Szepi! Jól van, bátor vagy. Legközelebb azért kérdezz oda nyugodtan. Amire nem számít. használd ki, hogy megismerjed. Kérdezz tőle személyest. Mit szeret enni, mivel utazik, kedvenc film....

Névtelen írta...

Szepi!!!! Imádlak téged is és a cikkeidet is!!
Csak így tovább!

Megjegyzés küldése

VIVA aktuális műsora

m1 aktuális műsora

VH1 aktuális műsora

TV2 aktuális műsora

MTV Music Television aktuális műsora

RTL Klub aktuális műsora

Zsenge-mét: a kecskeméti fiatalok blogja / Kecskemét ifjúsági blogja © 2008. A blogot Gunity Gábor készítette - Másik oldalam: Robinson tábor

További oldalam: Film és Médiatábor

Ugrás a tetejére!