2010. március 14., vasárnap

Könnyű és finom citromos süti !

Az interneten keresgéltem sütemény recepteket, hogy mit kellene csinálni unalmamban.
Beírtam a keresőbe, hogy „citromos süti”!
Keresgéltem és rátaláltam egy egyszerűen elkészíthető süteményre.
Gondoltam nincs jobb dolgom, hozzávalók is voltak itthon, így elkészítettem.
Nagyon ízlett a családnak, és az iskolába is vittem a lányoknak. Mondták, hogy nagyon finom, és férfi létemre tudok sütni is, meg főzni is! Szóval azóta én lettem a szakács fiú a suliban, akit körbe rajonganak a lányok. Hát igen, nem csak bókkal lehet levenni a lányokat a lábukról, hanem süteménnyel is!
Nem hiába egészségügyi suliba mentem!
Ha van kedvetek készítsétek el fiúk/lányok, mert ízletes!

Hozzávalók:
4 tojás
13dkg kristálycukor
8dkg olvasztott vaj
12dkg liszt
1 cs. sütőpor
1 citrom leve és héja

A tojásokat szétválasztjuk, a fehérjékből egy kis sóval kemény habot verünk. Egy másik tálban a tojássárgáját a cukorral robotgéppel fehéredésig keverjük. Utána fokozatosan hozzáadjuk a citromhéjat és levet, az olvasztott vajat, a sütőporos lisztet. Végül óvatosan beleforgatjuk a felvert tojásfehérjét is. A tésztát kivajazott, lisztezett sütőformába töltjük és előmelegített sütőben 180 fokon kb. 20 percig sütjük. Miután elkészült, porcukorral megszórjuk vagy porcukorból és citromléből kevert mázat csurgatunk rá.

Én inkább a porcukrot ajánlom, mert azzal sokkal ízletesebb.
Nem sokára jön az a sütemény recept, amivel tényleg el lehet a lányok fejét csavarni!!!
Tapasztalatból mondom, azóta amióta megsütöttem, mindig ezt a süteményt kérik.
Szóval nemsokára az a recept is felkerül, legyetek türelemmel!

Addig is jó sütögetést!

Szepi

Tetszett a cikk? Ajánld másoknak is!
Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasdhoz Add a Twitter-hez

1 komment:

Névtelen írta...

Finom a süti!
Köszi

Megjegyzés küldése

VIVA aktuális műsora

m1 aktuális műsora

VH1 aktuális műsora

TV2 aktuális műsora

MTV Music Television aktuális műsora

RTL Klub aktuális műsora

Zsenge-mét: a kecskeméti fiatalok blogja / Kecskemét ifjúsági blogja © 2008. A blogot Gunity Gábor készítette - Másik oldalam: Robinson tábor

További oldalam: Film és Médiatábor

Ugrás a tetejére!