2010. március 14., vasárnap

A Könyv

Nehogy strébernek nézzetek, de szerintem egy jó könyvet olvasni felér egy jó film megnézésével. A mai fiatalok nem olvasnak könyveket. Nem tudom miért, de ez a mi iskolánkban is így van.

Inkább nézik a leamortizáló bugyuta "meséket", minthogy elolvassanak egy szórakoztató könyvet. Én szoktam olvasni. Szerintem ha valaki beleéli magát a történetbe, az úgy pereg a szeme előtt, mint egy film. Szeretek krimit és ifjúsági regényt is olvasni.
A krimiírók közül Agatha Christie-t ajánlanám. Nekem Miss Marple tőle a kedvencem.
Az ifjúsági regényírók közül Meg Cabotot szeretem. A legújabb könyve a Heather Wells rejtélyes eseteiben keveredik a krimi, a szerelmi szál és akciójelenetek is vannak benne. Ezt a regényt inkább lányoknak ajánlom.
Tudom, hogy aki nem olvas könyvet, a cikk elolvasása után sem fog, de mégis azt tanácsolom olvassatok sokat, ha tudtok.

"Szeretem a könyvet, és úgy nézek rá mindig, mint a csodára. Mint elmúlt vagy élő lelkek néma- vagy hangosfilmjére, titkos jelekbe zárt örömére vagy fájdalmára."-írta Fekete István. Szerintem igaza van.
 
k.l.

Tetszett a cikk? Ajánld másoknak is!
Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasdhoz Add a Twitter-hez

2 komment:

Névtelen írta...

igazából, ahogy a cikkeket olvasom, lehet, hogy "túlkoros" vagyok (amúgy meg 19) a bloghoz meg ennek az egésznek szellemiségéhez, de nem értem, hogy miért ez a második cikk, ami úgy kezdődik, hogy "nem vagyok stréber, mert olvasok". aki olvas, az miért lenne az?

amúgy a blog nem rossz kezdeményezés, de a dizájnon kicsit többet gondolkodtam volna (értem ezt a rózsaszín, neonzöld és kék kombinációján)

Zsenge-mét írta...

A cikkeket különböző korosztályú fiatalok írják, hiszen éppen erről szól ez a blog, hogy ti magatok szerkesszétek, ne a "felnőttek" adjátok a szátokba, hogy mit akartok mondani. Így nagyon szívesen várjuk akár a Te írásodat is, hiszen ez a felület nyitott mindenki számára - 19 évesen nem vagy túlkoros.
Ízlések és pofonok mindig is különböztek, valakinek kifejezetten tetszik a dizájn, de nyilván szívesen veszünk minden építő kritikát!
Ha tehát van kedved írni ide, megosztani a gondolataid másokkal, akkor várjuk a következő címre: zsengemet@gmail.com
Addig is további jó olvasgatást, reméljük találsz olyan írást is, ami Neked is szól!

Zsenge-mét stáb

Megjegyzés küldése

VIVA aktuális műsora

m1 aktuális műsora

VH1 aktuális műsora

TV2 aktuális műsora

MTV Music Television aktuális műsora

RTL Klub aktuális műsora

Zsenge-mét: a kecskeméti fiatalok blogja / Kecskemét ifjúsági blogja © 2008. A blogot Gunity Gábor készítette - Másik oldalam: Robinson tábor

További oldalam: Film és Médiatábor

Ugrás a tetejére!